Forum Mapy Fotoradarów

Warszawa - Suszarka

Wuj Stach - 5 Listopad 2008, 01:12
Temat postu: Suszarka
W październiku widziałem kilka razy, jak stoją z suszarką na Ostrobramskiej, jadąc w kierunku na Rembertów, Wesołą itd. (wyjazd z W-wy) przy centrum handlowym Promenada. Chowają się za kładką dla pieszych przy przystanku autobusowym. Nie dajcie się złapać.
lukaszr - 5 Maj 2009, 17:26
Temat postu: Re: Suszarka
Dzisiaj zaczaili się Panowie z Rapidem przy zjeździe z wiaduktu nad Rondem Starzyńskiego:


OJCIEC - 5 Maj 2009, 17:32

Wow! Lukaszr, jestem pod wrażeniem!
Dzięki za filmik :)

lukaszr - 6 Czerwiec 2009, 10:49

Dzisiaj miałem fajną sytuację.
Wjeżdżam sobie w Jagiellońską od ronda Starzyńskiego (AR włączyłem kilkanaście sekund wcześniej) i standardowo są tam fałszywki na odcinku około 150m (X i K). Pojawiła się jedna przez 2 sek. w X i nagle pojawił się sygnał chyba max. w K, po paru sek. znowu to samo i tak kilka razy więc nasunął mi się wniosek - ISKRA. Rzeczywiście ustawili się na długiej prostej (dokładnie 1800m od pierwszego wykrycia) gdzie ich z daleka zupełnie nie było widać (START to miejsce od pierwszego wykrycia):



Niestety jak na złość nie miałem aparatu, a komórką nie dało się nic nagrać.
Miałem tylko chwilkę więc postanowiłem przejechać się jeszcze raz. Zanim zawróciłem trochę minęło, ale ku mojemu zdziwieniu sygnał nie był w K, ale tym razem w X i to też bardzo mocny. Jak do nich dojechałem, to strzelali już starym Rapidem

Pojechałem tam gdzie miałem jechać i wracałem 1h później inną drogą i przed mostem Gdańskim nagle mocny sygnał w X i za chwilę znowu - co się okazało, Ci sami Panowie przemieścili się (niedaleko od pierwszego miejsca pomiaru) i ustawili przy zjeździe z wiaduktu nad rondem Starzyńskiego (dokładnie jak na filmiku w poprzednim moim poście):



Po dzisiejszych przypadkach (w sumie 2 razu AR wybawił mnie z problemu tłumaczenia się temu samemu patrolowi) zastanawiam się PO CO IM ISKRA, skoro chowają ją do auta, a używają starych Rapidów ?

OJCIEC - 6 Czerwiec 2009, 19:08

Może doszli do tego samego wniosku co ja, czyli że Iskrą nie wiadomo co się tak naprawdę mierzy. Pyk i wynik na wyświetlaczu. Brak możliwości śledzenia historii pomiaru może sprawiać operatorowi pewnien dyskomfort.
A może im się po prostu popsuła. Historia zna i takie przypadki ;)))

lukaszr - 21 Wrzesień 2009, 19:36

Dwie akcje potencjalnych klientów na złapanie na suszarę w X - wyjątkowo im się udało :D



Był jeszcze jeden - jechał z naprzeciwka lewym pasem lekko ponad 150 km/h na ograniczeniu do 100 km/h - w lusterku zobaczyłem jak Pan Policjant zrobił krok do przodu po strzale suszarką i tylko odprowadził go wzrokiem - nawet nie zdążył podnieść drugiej ręki z lizakiem :)

Misial - 21 Wrzesień 2009, 19:50

... ten kolo z Alfy ładnie się wpitolił :evil:

I dziwne, że żaden z trzech nie wyskoczył do niego...

lukaszr - 22 Wrzesień 2009, 07:52

Misial napisał/a:
... ten kolo z Alfy ładnie się wpitolił :evil:

I dziwne, że żaden z trzech nie wyskoczył do niego...

Tam jest ograniczenie do 70 km/h - ja jechałem wolniej od niego i miałem około 90 km/h, więc dziwię się, że go nie zatrzymali - może czaili się na bardziej przekraczających prędkość :wink:

lukaszr - 15 Grudzień 2009, 08:38

Dzisiaj o 7 rano (że im się chciało w tą zimnicę) stali z Rapidem i strzelali na Sobieskiego tych jadących w stronę Wilanowa - to było w TYM miejscu. Niestety YT coś zawodzi, a chciałem wstawić filmik, bo pierwsze alarmy miałem dokładnie 1500 m wcześniej (filmik nagrany jak był strzał na 5 kresek z odległości około 1200 m). Postaram się wrzucić go w domu.
radi - 15 Grudzień 2009, 13:58

lukaszr napisał/a:
Dzisiaj miałem fajną sytuację.
Wjeżdżam sobie w Jagiellońską od ronda Starzyńskiego (AR włączyłem kilkanaście sekund wcześniej) i standardowo są tam fałszywki na odcinku około 150m (X i K). Pojawiła się jedna przez 2 sek. w X i nagle pojawił się sygnał chyba max. w K, po paru sek. znowu to samo i tak kilka razy więc nasunął mi się wniosek - ISKRA. Rzeczywiście ustawili się na długiej prostej (dokładnie 1800m od pierwszego wykrycia) gdzie ich z daleka zupełnie nie było widać (START to miejsce od pierwszego wykrycia):

Sucharka wygrzebuję, ale co tam :)

Czy w Warszawie jest już choć jedna Iskra? Wydaje mi się, że nie i że WRD poszło od razu w gwiezdne wojny. :)

A co do zjazdu z tego wiaduktu - ja tam widziałem notorycznie fałszywki w Ka. Z początku lekka panika, czy SM Ramera gzieś w krzaki nie władowała. Nawet oglądałem okolicę pod kątem źródła i nie wiem czy to nie jest związane z jakimiś urządzeniami tramwajarzy. Podobne zjawisko zauważałem na Połczyńskiej i też podejrzenie padało na osprzęt na potrzeby "sanek z pantografem".

lukaszr - 15 Grudzień 2009, 14:15

radi napisał/a:
Czy w Warszawie jest już choć jedna Iskra? Wydaje mi się, że nie i że WRD poszło od razu w gwiezdne wojny. :)

Sam zacytowałeś moją wypowiedź gdzie jest napisane, że jest Iskra, więc skąd to pytanie? :wink:

radi - 15 Grudzień 2009, 15:19

Nie no, jak na mój gust napisałeś tylko o przypuszczeniu, a nie stwierdzonym na 100% użyciu tego urządzenia, więc stąd pytanie i chyba wciąż aktualne, smile. A nie mógł być to po prostu strzał z Rapida2 w K(nawet biorąc poprawkę na pseudo-POP Iskry)?
A nie słyszałem ani nie widziałem Iskry w Wawie, dlatego się zainteresowałem ewentualną obecnością.

piotreg - 15 Grudzień 2009, 19:28

radi napisał/a:
(...) Z początku lekka panika, czy SM Ramera gzieś w krzaki nie władowała. Nawet oglądałem okolicę pod kątem źródła i nie wiem czy to nie jest związane z jakimiś urządzeniami tramwajarzy.

Tramwajarze to sobie mogą w Ka posiać tu i ówdzie... pamiętaj o ich AD9 C w Skodzie Fabii :-)

radi - 15 Grudzień 2009, 19:40

O nich wiem i na pewno bym zauważył. :) Chodzi raczej o skrzynki znajdujące się w rejonie trakcji, a ponieważ TW używają sporo różnych ciekawych zabawek pracujących na wysokich częstotliwościach - od radiostacji UHF, przez system nadzoru ruchu i komunikację bezprzewodową wykorzystywaną na obszarze zajezdni, więc może i tutaj potrafi się znaleźć jakieś dziwne źródło fałszywek. Ot takie luźne gdybanie.
piotreg - 15 Grudzień 2009, 19:49

A pamięta ktoś numerki tej Fabii?
radi - 15 Grudzień 2009, 19:58

Z tego co zauważyłem, jest ich raczej więcej niż jedna. Zdaje się że całe urządzenie jest demontowalne i instalowane w innym wozie w razie potrzeby - widywałem fabie z dziurą po antenie w grillu. A w ogóle to urządzenia mogą być dwa bo TW miały kiedyś Ramera-7, a był potem kupiony też AD-9.
piotreg - 16 Grudzień 2009, 07:52

Nie sądzę żeby cały ten zestaw można było przenieść do innego samochodu! Raczej jest to niemożliwe. Wg mnie może to zrobić tylko producent, który wcześniej przygotuje auto pod montaż. Samą głowicę łatwo jest zdemontować... niestety kosztem zerwania plomb, co niesie za sobą konieczność legalizacji.
radi - 16 Grudzień 2009, 08:43

Dlaczego nie? Jeżeli każda z nich była legalizowana, a sposób zamontowania zapewnia niezmienne warunki pracy to nie powinno się to przecież różnić choćby od przypadku zalegalizowanego masztu do którego wkłada się i wyciąga urządzenie celem przeniesienia. Nie mówiąc już o porównaniach z FR wkładanymi do bagażnika :lol:
piotreg - 16 Grudzień 2009, 10:08

Może od tej strony... żeby zamontować AD9 na stałe trzeba rozebrać pół samochodu... trzeba przede wszystkim przerobić to i owo :-)
No i każda ingerencja powoduje konieczność legalizowania. A legalizacja AD9 kosztuje coś w okolicach 4000zł. Dobrze piszę, Ojciec?

OJCIEC - 16 Grudzień 2009, 10:11

A mnie to skąd wiedzieć?! Można zadzwonić do punktu legalizacyjnego - Sosnowiec, czy Łask i zapytać.
piotreg - 16 Grudzień 2009, 10:12

No nic... z mojej wiedzy wynika, że na pewno są to trzy zera chyba z czwórką z przodu :-)
radi - 16 Grudzień 2009, 10:19

piotreg napisał/a:
Może od tej strony... żeby zamontować AD9 na stałe trzeba rozebrać pół samochodu... trzeba przede wszystkim przerobić to i owo :-)
No i każda ingerencja powoduje konieczność legalizowania. A legalizacja AD9 kosztuje coś w okolicach 4000zł. Dobrze piszę, Ojciec?

Niestety nie wiem jak wygląda kwestia montażu z przodu skodzianki (bo z tyłu oktawki model "zespół kombii" to raczej pan pikuś). Jeśli byłoby to tak zrobione, że odpowiednie moduły są przygotowane jako demontowalne klocki to chyba trudno mówić o jakiejkolwiek ingerencji - po prostu podłącza się zestaw w przewidziany sposób do istniejącego okablowania i huzia na motorniczych. Wydaje mi się, że właściwie nawet byłoby głupio nie zamówić urządzenia przygotowanego zgodnie z takim wymogiem - w przeciwnym razie w przypadku awarii samochodu radar staje się niedyspozycyjny.

BTW, widziałem dziś rano tramwajarską skodę właśnie z dziurawym grillem stojącą pod ekspedycją TW na pętli przy placu Narutowicza. Zresztą, tam można często spotkać egzemplarz z/bez anteny, a i potrafią kontrolować prędkość tramwajów w bezpośredniej okolicy (Grójecka, Filtrowa) dość często.

piotreg - 16 Grudzień 2009, 14:32

Ale jaki to ma sens skoro musisz legalizować radar po takiej zamianie?
radi - 16 Grudzień 2009, 14:59

Ale czy na pewno, jeśli warunki użytkowania zakładałyby możliwość takiego użycia urządzenia? Przecież per analogiam - przenośnego urządzenia po przełożeniu między masztami czy statywem się każdorazowo nie legalizuje.
piotreg - 16 Grudzień 2009, 16:40

radi, czy Ty przypadkiem nie gdybasz tutaj sobie? :-)

Prosty przykład... wrocławskie Skody nim zostały uzbrojone w AD9 pojechały do Czech, gdzie zostały "przerobione"...
Dopiero później zaczął się montaż samego urządzenia...
Możesz sobie wykręcić samą kamerę, ale pozostałych bebechów już nie ruszysz... wszystko jest poplombowane... nie wspomnę już o samej głowicy... tej bez zerwania plomb nie da się zdemontować...

radi napisał/a:
Przecież per analogiam - przenośnego urządzenia po przełożeniu między masztami czy statywem się każdorazowo nie legalizuje.

Tu wszystko masz w obudowie... a w przypadku AD9 C tą obudową jest własnie buda auta.

radi - 16 Grudzień 2009, 16:50

Oczywiście że sobie gdybam, bo nie wiedziałem ani, że jest zamontowane bezwzględnie na stałe, ani tego, że demontowalne. :) Z technicznego punktu widzenia po prostu wydaje mi się że dopóki - tak jak napisałem - specyfikacja urządzenia bądź sposób wykonania tego typu instalacji umożliwia demontowanie jego elementów, to nie jest nierealny scenariusz. W końcu zbliżone urządzenia przenosi się między stacjonarnymi obudowami. Naturalnie jestem wciąż otwarty na ewentualny podany przykład, że jednak w tym przypadku jest to całkowicie niemożliwe 8) .

Tak czy owak, rzeczona skodzianka z dziurą na antenę jeździ po stolicy conajmniej jedna. :P Po co byłaby w takim razie jednorazowa przekładka? 8)

Zresztą tak całkiem dla ewidencji postaram się taki "dziurawy" przykład przy jakiejś okazji pstryknąć.

piotreg napisał/a:
Tu wszystko masz w obudowie... a w przypadku AD9 C tą obudową jest własnie buda auta.

I chyba może być niewykluczone, że legalizacja określa możliwość instalacji urządzenia składającego się z anteny i głównego modułu w danym dostosowanym przez przedstawiciela producenta nadwoziu czy egzemplarzu pojazdu, tak jak umożliwia pakowanie pudełka do danych modeli słupa?

piotreg - 16 Grudzień 2009, 17:13

Zrobimy tak... zaczerpnę fachowej wiedzy i wtedy pogdybamy, oki?
radi - 16 Grudzień 2009, 17:19

Ja na to jak na lato (tym bardziej że jest właśnie -8 stopni C.)! Jeśli się masz jak dowiedzieć to pewnie, że fajnie będzie poznać stan faktyczny.
piotreg - 16 Grudzień 2009, 17:26

Bądź cierpliwy... na pewno wrócę do tematu... niekoniecznie w dziale suszarki :P :P:P:P:P:P:P
lukaszr - 18 Grudzień 2009, 22:45

Policjanci z Warszawy to prawdziwi twardziele - na zewnątrz -12 stopni, godzina 22, a Ci stoją przy zjeździe ze Starzyńskiego i strzelają z Rapida :D Odporni są skubańcy i to stoją we dwóch.
piotreg - 19 Grudzień 2009, 09:49

Kalesonki i atak :-) A Iskra przypadkiem nie działa do -10? Chyba, że jej też "klesonki" założyli... wiecie co mam na myśli... coś w stylu babcinego sweterka dla ratlerka. :-)
lukaszr - 19 Grudzień 2009, 14:47

piotreg napisał/a:
A Iskra przypadkiem nie działa do -10?

Chyba raczej działa :D
Poza tym mieli jednego trafionego jak przejeżdżałem... pewnie leciał i nie spodziewał się, że w takiej temperaturze będzie ktoś z suszarką stał :wink:

lukaszr - 20 Grudzień 2009, 14:44

Włączyłem sobie przenośne CB radio, postawiłem przy oknie i właśnie powiedzieli, że stoją na Jagiellońskiej w kierunku Modlińskiej i suszą zaraz za kładką za Orlenem :wink:

Mówiłem, że nasi warszawscy chłopcy to twardziele :D

OJCIEC - 20 Grudzień 2009, 15:05

W taki ziąb! R I S P E K T !
lukaszr - 20 Grudzień 2009, 15:37

Są po prostu dobrze zmotywowani
lukaszr - 25 Styczeń 2010, 17:17

Dzisiaj Panowie Policjanci mnie zaskoczyli.

Jechałem sobie spokojnie Wałem Miedzeszyńskim w stronę Otwocka i nagle w "twarz" dostałem pasmem K w sile około 80%. Typowy sygnał suszarki. Widok na Wał miałem bardzo dobry (jakieś pewnie z 800m w przód) i nic nie stało tym bardziej, że włączyłem CB wiec o czymś by powiedzieli. Po 5 sek. to samo tylko, że strzał na maxa. Co się okazało po kilkunastu sekundach - z naprzeciwka jechali sobie Panowie swoją KIA CEED i przez szybę walili Iskrą w auta, które ich wyprzedzały. Charakterystyczny przód Iskry było widać z daleka.

Chyba czas zacząć uważać również na oznakowane radiowozy, ale w sumie co się dziwić - zimno, na poboczach pełno twardego śniegu więc nie ma jak się ustawić to Panowie ułatwiali sobie sprawę :wink:

Qbek - 25 Styczeń 2010, 17:29

Łukasz, a zdarzyło Ci się, że dostawałeś strzał z przodu, a zapalała się tylna strzałka?
piotreg - 25 Styczeń 2010, 18:02

Myśmy na Iskrze robili kupę testów (obejrzyj). Nie zdarzyły nam się takie jaja.
lukaszr - 25 Styczeń 2010, 20:28

Qbek napisał/a:
Łukasz, a zdarzyło Ci się, że dostawałeś strzał z przodu, a zapalała się tylna strzałka?

Tzn. dzisiaj strzałka była najpierw w przód, za chwilę przód/tył i potem już tylko tył. Możliwe, że w momencie pomiaru auto mierzone było już za mną, a oni przede mną i stąd świecące się dwie strzałki na raz.

piotreg - 26 Styczeń 2010, 08:11

Coś nie halo. Bo źródło jest przed nami! Czyli strzałka przód powinna się palić non stop i ew. równocześnie pozostałe, które są wynikiem odbić!
lukaszr - 26 Styczeń 2010, 08:27

Wszystko halo. Skoro najpierw dostałem strzał z przodu, potem auto namierzane było za mną, a radiowóz przede mną to wg mnie miało prawo pojawić się coś z tyłu i przodu. Potem było już tylko z tyłu.
phonemaniac - 2 Maj 2010, 07:57

Po wczorajszym przejeździe przez Wawę jestem w ciężkim szkoku :P Jadę po wisłostradzie i słyszę w radyjku: uwaga mobilki za tulenem suszarka. Wyjeżdzam z tunelu i fakt, stoją, jadę jakieś 300-400m dalej i następny patrol z suszarką. Masakra. :P Jeszcze się nie spotkałem z takim offsidem :P Ciężko tam macie w tej stolicy :P
piotreg - 2 Maj 2010, 08:03

Nie słyszałeś nigdy o kaskadzie?
phonemaniac - 2 Maj 2010, 08:05

Słyszałem, ale nigdy nie widziałem jej w wykonaniu :P
piotreg - 2 Maj 2010, 08:54

Rozumiem, że było to dla Ciebie szokujące przeżycie... :oops:
lukaszr - 2 Maj 2010, 12:59

phonemaniac napisał/a:
Po wczorajszym przejeździe przez Wawę jestem w ciężkim szkoku :P Jadę po wisłostradzie i słyszę w radyjku: uwaga mobilki za tulenem suszarka. Wyjeżdzam z tunelu i fakt, stoją, jadę jakieś 300-400m dalej i następny patrol z suszarką. Masakra. :P Jeszcze się nie spotkałem z takim offsidem :P Ciężko tam macie w tej stolicy :P

Hehe, widziałem to jakiś czas temu właśnie na Wisłostradzie - ktoś zwalnia, cieszy się, że przejechał i wchodzi jak w masełko w następnych :wink:

phonemaniac - 2 Maj 2010, 16:37

piotreg napisał/a:
Rozumiem, że było to dla Ciebie szokujące przeżycie... :oops:

:P Coś w tym stylu :P Bo miałem już zrobić tak jak Łukasz mówił, ale zanim mój automatyczny autobus się rozbuja to trochę mija czasu :P

piotreg - 3 Maj 2010, 10:09

Znając życie w tym samym czasie po okolicy jeszcze za dwa videorejestratory jeździły...

Nietrudno wtedy o szczęśliwą kumulację :-)

phonemaniac - 11 Listopad 2010, 20:15

Dzisiaj rankiem Miśki z ISKRĄ stali na Wisłostradzie za budową Mostu Północnego i suszyli w kierunku centrum. Dosłownie z 1,5 km dalej od miejsca, gdzie złapałem Passata :D
sqrt9 - 30 Maj 2011, 00:58

Dziś był patrol <R> na ulicy Marymonckiej (link). Policjanci suszyli wjeżdżających do centrum miasta.
scar - 20 Lipiec 2011, 18:17

Misiory na wyjeździe w stronę Wyszkowa. Miejscówka za ostatnim wiaduktem i stacją CPN, naprzeciwko salonu Mitsubishi:


matek001 - 20 Lipiec 2011, 23:34

Kolega zapomniał dopisać, że misiory stały na wyjeździe z podwarszawskich Marek. Także chyba nie ten temat. Owszem miejscówka naprzeciwko Mitsubishi w stronę Wyszkowa. Ograniczenie (70) .
matek001 - 24 Luty 2012, 23:52

Witam, myślę że warto zwrócić uwagę na ostatnio często oblegany odcinek przez policmajstrów - punkt pomiaru laserem, bądź zwykłą suszarką. Chodzi o Trasę Toruńską na odcinku pomiędzy wiaduktem na ul. Głębockiej, a Węzłem Łabiszyńska. Jest to ciąg drogi K-8. W tym miejscu trwa przebudowa do parametrów drogi ekspresowej, na chwile obecną uruchomione są 2 pasy w każdym kierunku, na których obowiązuje ograniczenie do (50) . Misiory wykorzystują ten fakt łapiąc zarówno z jednej jak i z drugiej strony. W obydwu przypadkach często są dopiero zauważalni w ostatnim momencie. Miejscówka istotna, myślę z tego powodu, że obstawiana niemalże non-stop od poniedziałku do niedzieli w najróżniejszych porach.
sqrt9 - 25 Luty 2012, 23:21

Na trasie tej budowy są miejsca, gdzie drogowcy dali ograniczenie (50) , a w rzeczywistości, dla dbających o zawieszenie, powinno się zwolnić do (30) .

Bardzo nie lubię tej drogi, jest ona fatalnie oznakowana, a znaki ograniczenia prędkości są wzięte z sufitu.

radi - 24 Marzec 2013, 16:27

Nie wiem czy ktoś już o tym gdzieś pisał, ale zauważyłem że od kilku miesięcy w praktycznie wszystkich miejscach w stolicy gdzie rozstawia się patrol <R> w celu statycznej kontroli prędkości, ich oznakowane wozy posiadają włączone światła pojazdu uprzywilejowanego. Czyli z większej odległości widać migające niebieskie bomby. Oczywiście najwyraźniej to w niczym nie przeszkadza, bo również przy tej okazji często widać jakiegoś zatrzymanego interesanta. ;) I dla jasności - równie często temu tyczy widok funkcjonariusza czekającego na okazję do wyhaczenia kogoś, czyli nie włączają błyskotek tylko po zatrzymaniu.

Mam wrażenie jakby nastąpiło jakieś odgórne zarządzenie, przynajmniej w garnizonie warszawskim, aby była pełna jawność i miejsca kontroli były dobrze widoczne. Czyli sytuacja dokładnie przeciwstawna chowaniu się za krzewostanem.

Te wcześniejsze obserwacje potwierdził dzisiejszy widok patroli w Al. Jerozolimskich - dwa wozy <R> czesały zawodników dojeżdżających do zwężki pod węzłem Łopuszańska, z kolei kawałek dalej przy Leroy Merlin w przeciwną stronę prowadzony był również pomiar. W obu przypadkach w użyciu <LR> , a wozy na migających "bombach". Dodatkowo na oznakowanej kijance przy Łopuszańskiej widoczna była antena od CB radia.

Qbek - 24 Marzec 2013, 18:46

Potwierdzam. Jeździłem we środę i czwartek, i też to zauważyłem.
PieTrzaK - 24 Marzec 2013, 18:55

radi napisał/a:
Dodatkowo na oznakowanej kijance przy Łopuszańskiej widoczna była antena od CB radia.

No, no - tam kolego jakąś kolizję zabezpieczają, możesz lecieć śmiało :grin:

scar - 24 Marzec 2013, 20:01

radi napisał/a:
(...) od kilku miesięcy w praktycznie wszystkich miejscach w stolicy gdzie rozstawia się patrol <R> w celu statycznej kontroli prędkości, ich oznakowane wozy posiadają włączone światła pojazdu uprzywilejowanego.

Potwierdzam, spotkałem kilkakrotnie sam wóz czekający z bombami na delikwenta. To się nazywa profilaktyka bezpieczeństwa, w przeciwieństwie do pewnych służb czających w krzakach celem łatania budżetu.

kalex - 25 Marzec 2013, 11:36

Zgodnie z ustawą, jeżeli radiowóz zatrzymuje się w miejscu niedozwolonym na postój, musi włączyć bomby. Pytanie czy to takie miejsca?
radi - 25 Marzec 2013, 11:45

W wielu przypadkach niewątpliwie tak - np. dotyczyło to patroli korzystających z zatok przystankowych. Ale widziałem także tak oświetlone wozy stojące poza jezdnią albo wręcz na parkingu znajdującym się obok jezdni. Stąd główne skojarzenie podąża w kierunku jakiegoś nakazu pt. "punkt kontroli ma być dobrze widoczny".
scar - 3 Maj 2013, 12:15

Patrol w kierunku Pruszkowa, Aleje Jerozolimskie pod Węzłem Łopuszańska,
na wjedzie "tunelu" jest (60) .


scar - 8 Luty 2014, 21:34

Aleja Wilanowska od Sikorskiego w stronę Metra Wilanowska. Stoją teraz z 20 metrów dalej niż do tej pory, nie widać już ich z dołu, bo wtapiają się w osłaniające drzewa.


scar - 20 Luty 2014, 20:18

Dwupasmówka na samym wjeździe do Konstancina.


scar - 15 Wrzesień 2014, 11:35

Nowa miejscówka na Wilanowie: ul. Rzeczypospolitej, za przystankiem "Rossman", w stronę centrum.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group