Mapę Fotoradarów odwiedza obecnie: 2 Gości |
Olsztyn Fotoradar stacjonarny (system Red Light GITD): - ul. Tuwima, przy skrzyżowaniu z ul. Sygnałów Pułku, jadąc w każdym z kierunków Fotoradar stacjonarny (Fotorapid SM Olsztyn): - ul. Dworcowa, na wysokości Tesco, jadąc w kierunku dworca - ul. Kętrzyńskiego, na wysokości szkoły, jadąc od strony centrum - ul. Leonharda, przy skrzyżowaniu z ul. Kołobrzeską, jadąc w kierunku Mrągowa - ul. Piłsudskiego, na wysokości Planetarium, jadąc w kierunku ul. Dworcowej - ul. Towarowa, przy Lotosie, jadąc w kierunku ul. Dworcowej - ul. Warszawska, wlot do miasta, na wysokości Uniwersytetu, jadąc od strony Olsztynka Fotoradar stacjonarny (system Red Light SM Olsztyn): - ul. Mochnackiego, przy skrzyżowaniu z ul. Śliwy, jadąc od strony ul. Grunwaldzkiej - ul. Niepodległości, przy skrzyżowaniu z ul. Szrajbera, jadąc od strony ul. Pstrowskiego - ul. Obiegowa, przy skrzyżowaniu z ul. Pstrowskiego, jadąc od strony ul. Żołnierskiej - ul. Pstrowskiego, przy skrzyżowaniu z ul. Obiegową, jadąc od strony Mrągowa - ul. Pstrowskiego, przy skrzyżowaniu z ul. Wyszyńskiego, jadąc w kierunku Ostródy - ul. Pstrowskiego, przy skrzyżowaniu z ul. Synów Pułku, jadąc w kierunku Szczytna - ul. Pstrowskiego, przy skrzyżowaniu z ul. Sikorskiego, jadąc od strony Morąga - ul. Sikorskiego, przy skrzyżowaniu z ul. Pstrowskiego, jadąc od strony Ostródy - ul. Szrajbera, przy skrzyżowaniu z ul. Mochnackiego, jadąc od strony ul. Piłsudskiego - ul. Synów Pułku, przy skrzyżowaniu z ul. Pstrowskiego, jadąc od strony ul. J. Tuwima - ul. Śliwy, przy skrzyżowaniu z ul. Niedpodległości, jadąc od strony al. Warszawskiej - ul. Wyszyńskiego, przy skrzyżowaniu z ul. Pstrowskiego, jadąc od strony Mrągowa - ul. Warszawska, wlot do miasta, zaraz za skrzyżowaniem z ul. Dybowskiego, jadąc od strony Olsztynka Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie informuje, że fotoradary oraz system rejestracji przejazdów na czerwonym świetle są obecnie zarządzane przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie. Działanie wymienionych systemów polega obecnie tylko i wyłącznie na zbieraniu danych statystycznych (ilu kierowców przekracza prędkość dopuszczalną, jaka jest to prędkość, średnia przekroczona prędkość, ilość przejazdów na czerwonym świetle, w jakich godzinach i w jakich miejscach następuje to najczęściej). Dane te są anonimowe i nie służą karaniu kierowców. Masz uwagi, spostrzeżenia, nowe informacje? Zapraszamy na Forum Olsztyna |
Zapraszamy na Forum Fotoradarów i Nieoznakowanych » |
Już pojawiły sie nowe Iveco Daily w DBK.
Fotoradary i Nieoznakowane - Najpopularniejsze lokalizacje