Antyradar Passport 9500ci to kompletny i najbardziej
zaawansowany system obrony radarowo-laserowej do zabudowy na stałe, jaki kiedykolwiek został
wyprodukowany. Połączenie techniki całkowitej niewykrywalności przez detektory detektorów
(również klasy SPECTRE), inteligentna redukcja fałszywych alarmów za pomocą modułu GPS,
aktywna obrona jammera
laserowego oraz fenomenalna czułość w każdym z pasm dają w rezultacie ochronę lata świetlne
poza możliwościami jakiejkolwiek konkurencji.
9500ci jest jeszcze dokładniejszy i bardziej inteligentny od swych jednoczęściowych
kuzynów z serii 9500.
Ponieważ jego budowę oparto na całkowicie innej konstrukcji anten (9500ci ma ich dwie - optymalizowane
osobno dla pasma X i osobno dla pasm K i Ka) przerasta ich także znacznie pod względem
detekcji. 9500ci automatycznie analizuje fałszywe alarmy i samodzielnie uczy się ich na naszych
stałych trasach, rozpoznając także brak któregokolwiek po to, by za kolejnym przejazdem odblokować
ewentualną pomyłkę. Oczywiście dane o fałszywych alarmach zawsze możemy wprowadzać lub usuwać
manualnie.
Ale Moduł GPS to nie tylko inteligentne blokowanie fałszywych alarmów. Dzięki niemu możemy także
oznaczyć w trakcie jazdy dowolną lokalizację, ustawić czułość w trybie samodzielnej regulacji
tak, by zależała od naszej prędkości oraz podawać na wyświetlaczu naszą prędkość
- w trakcie pierwszych chwil trwania alarmu lub stale podczas podróży.
Pomimo i tak już niesamowitych możliwości, jakie daje połączenie doskonałej jakości detektora z
inteligentnym modułem GPS, to wciąż nie wszystko co oferuje 9500ci. Shiftery laserowe są kolejną
poważną zaletą przemawiającą za wyborem tego właśnie systemu spośród innych urządzeń do
zabudowy. Dwa osobne, wielosensorowe czujniki o olbrzymiej czułości na przód pojazdu i osobny na
tył zapewniają detekcję lasera na najwyższym możliwym poziomie, przy jednoczesnej informacji o
kierunku, z którego jesteśmy namierzani. Choć to tylko początek. Ponieważ ochrona
przed laserem tylko za pomocą jego wykrycia jest w większości przypadków skazana na porażkę,
9500ci daje użytkownikowi kolejne narzędzie do obrony - aktywne moduły shiftera. Wysyłają
one kontr-wiązkę utrudniając lub wręcz całkowicie uniemożliwiając dokonania pomiaru
laserem. Funkcja ta może zostać przez użytkownika łatwo zdeaktywowana w każdej chwili lub
wyłączona na stałe.
Wyświetlacz 9500ci jest przygotowany do pracy w wielu dowolnie wybieranych trybach prezentowania
informacji, a liczne funkcje systemu
można łatwo konfigurować, dostosowując jego działanie do indywidualnych potrzeb.
Przyciski rozmieszczono na osobnym panelu. To proste rozwiązanie pozwoliło zmniejszyć
rozmiar obu modułów, które można zmieścić praktycznie w dowolnym miejscu w kabinie.
Wymiary poszczególnych elementów S x G x W [mm]
A) Interface: 73 x 21 x 75
B) Moduł odbiornika radarowego: 93 x 105 x 30
C) Przednie Shiftery: 96 x 42 x 17
D) Tylny Shifter: 153 x 24 x 17
E) Antena GPS: 50 x 69 x 10
F) Panel wyświetlacza: 49 x 18 x 17
G) Panel kontrolny: 49 x 12 x 17
H) Dwukolorowa dioda sygnalizacyjna 4 x 12 x 4
I) Głośnik ze wzmacniaczem: 57 x 54 x 57
Dyskretny montaż wewnątrz pojazdu:
Funkcje antyradaru:
ochrona przed wszystkimi rodzajami laserów w promieniu 360
stopni
aktywna ochrona przed namiarem urządzeniami laserowymi
osobne, wielosensorowe moduły shiftera na przód i tył pojazdu
informacja o kierunku dochodzenia sygnału lasera
detekcja pasm X, K, superszerokie Ka (każde z pasm on/off)
detekcja radarów POP (on/off)
niewykrywalny dla wszystkich detektorów antyradarów - VG2 i SPECTRE
wykrywanie radarów Instant-On (impulsowych)
moduł nawigacji GPS SiRFstarIII
TrueLock - filtr redukcji fałszywych alarmów
AutoLearn - samodzielna nauka fałszywych alarmów
Mark Location - system przechowywania w pamięci wybranych lokacji
SpeedAlert - tryb wyświetlania prędkości pojazdu podczas alarmu
komunikaty głosowe w jęz. angielskim
odbiór alarmów SWS
sygnalizacja do 8 sygnałów radarowych jednocześnie
indywidualne ustawienia użytkownika
ultra jasny, alfanumeryczny wyświetlacz
5 stopni jasności wyświetlacza, w tym tryb automatyczny
ręczne i automatyczne wyciszanie alarmów
podświetlane na niebiesko przyciski panelu sterującego
regulacja głośności
graficzny wskaźnik siły sygnału
automatyczny dobór czułości w oparciu o prędkość pojazdu
tryby czułości City i Highway
pomiar napięcia instalacji samochodu
zapamiętywanie ustawień
możliwość aktualizacji oprogramowania
gniazdo USB gwarancja 2 lata
W pudełku znajdą Państwo:
antyradar Escort Passport 9500ci
- panel z wyświetlaczem
- panel z przyciskami
- moduł GPS
- moduł interface'u
- zintegrowany moduł anten radarowych
- dwa przednie shiftery laserowe
- jeden tylny shifter laserowy
- dodatkowy głośnik ze wzmacniaczem
- dodatkową diodę sygnalizacyjną
komplet do zamocowania systemu
- uchwyty dla modułu antenowego
- uwyty dla shifterów laserowych
- uchwyt dla modułu GPS
- uchwyt dla głośnika ze wzmacniaczem
- komplet przewodów połączeniowych, wkrętów, obejm montażowych, opasek, rzepów itp. instrukcję użytkowania polską instrukcję montażu polską
paragon lub na życzenie fakturę VAT