Forum Mapy Fotoradarów Antyradary Sid 6f637640e27c6092dd484f00488c6386 Mapa fotoradarów najpopularniejsze
RejestracjaRejestracja   ZalogujZaloguj   FAQFAQ   SzukajSzukaj


Poprzedni temat «» Następny temat
Radary, fotoradary, lidary i videorejestratory ogólnie - Alfa Romeo 159
Autor Wiadomość
Dudi 
Zaczyna kumać


Dołączył: 17 Paź 2010
Pochwał: 7
Posty: 51
Skąd: Głogów
Wysłany: 26 Marzec 2011, 00:01   

Głogów też ma dostać Alfę. :smile: Zapytałem podczas kontroli drogowej, więc info z pierwszej ręki. Pan policjant stwierdził, że to konkretnie on ma dostać to auto i pokaże mi podczas następnej kontroli, także szykuje się ładna sesja o ile dotrzyma słowa. :twisted: Gorzej jak nakręcą przy tym film... :razz:
 
 
Automobil

Wysłany:    A może to Cię zainteresuje



 
 
DarioG
Forum Lider


Dołączył: 27 Lis 2009
Pochwał: 77
Posty: 377
Skąd: Głogów
Wysłany: 26 Marzec 2011, 12:09   

Dudi, w takim razie czekamy. :mrgreen: Jeżeli Pan nie dotrzyma słowa, upolujemy go sami.
 
 
garny 
Forum Lider

Dołączył: 08 Lis 2008
Pochwał: 128
Posty: 1543
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 22:11   

Kolega zwiedzał dziś bydgoską Alfę od wewnątrz. :) Bilet za 100 zł i rozmowę przez telefon (nie nagrali go, więc więcej grzechów nie pamięta). :)
Z rozmowy z załogą wynika, że mają prikaz aby koła dokręcać co 300 km. :) W radiowozie jest książka, w którą wpisują się dokręcający - data, przebieg, kto dokręcał - no jak dla mnie to Bareja wiecznie żywy. :)
 
 
PieTrzaK
Forum Lider


Dołączył: 06 Wrz 2010
Pochwał: 472
Posty: 1471
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 22:17   

garny napisał/a:
(...) w radiowozie jest książka w którą wpisują się dokręcający - data, przebieg, kto dokręcał (...)

:lol:

Ale przecież z alusami problemów nikt nie zgłaszał, to stalówki były problemem. :o
 
 
tqmeh 
Forum Lider


Dołączył: 26 Mar 2009
Pochwał: 620
Posty: 3707
Skąd: DZL
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 22:47   

Stalówki były na dystansach, a alu też potrafią się poluzować, ale po 2-gim dokręceniu jest już OK.
 
 
piotreg 
Administratore banitore
piotreg


Dołączył: 23 Mar 2007
Pochwał: 1546
Posty: 31887
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 23:05   

garny napisał/a:
Kolega zwiedzał dziś bydgoską Alfę od wewnątrz. :) Bilet za 100 zł i rozmowę przez telefon (nie nagrali go, więc więcej grzechów nie pamięta). :)
Z rozmowy z załogą wynika, że mają prikaz aby koła dokręcać co 300 km. :) W radiowozie jest książka, w którą wpisują się dokręcający - data, przebieg, kto dokręcał - no jak dla mnie to Bareja wiecznie żywy. :)

Ja w to nie wierzę... :shock: :facepalm:
 
 
dvd 
Forum Lider


Dołączył: 26 Wrz 2009
Pochwał: 46
Posty: 172
Skąd: Rymanów
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 23:20   

Fajnie to tak jakby mieli jakieś zwierzątko tomagoczi. :)
 
 
 
garny 
Forum Lider

Dołączył: 08 Lis 2008
Pochwał: 128
Posty: 1543
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2011, 18:59   

piotreg napisał/a:
garny napisał/a:
Kolega zwiedzał dziś bydgoską Alfę od wewnątrz. :) Bilet za 100 zł i rozmowę przez telefon (nie nagrali go, więc więcej grzechów nie pamięta). :)
Z rozmowy z załogą wynika, że mają prikaz aby koła dokręcać co 300 km. :) W radiowozie jest książka, w którą wpisują się dokręcający - data, przebieg, kto dokręcał - no jak dla mnie to Bareja wiecznie żywy. :)

Ja w to nie wierzę... :shock: :facepalm:

Z innej Alfy słyszałem, że problem w ogóle nie występuje... więc sam już nie wiem.
 
 
phonemaniac
Videomaniac


Dołączył: 10 Paź 2008
Pochwał: 1316
Posty: 4393
Skąd: WKZ
Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 07:56   

garny napisał/a:
Z innej Alfy słyszałem, że problem w ogóle nie występuje... więc sam już nie wiem.

Coś jest na rzeczy:

Wyborcza.pl napisał/a:
Policja jeździ z poluzowanymi kołami?

Jazda policyjnymi radiowozami alfa romeo 159 nie jest do końca bezpieczna. To skutek nieodpowiedzialnych przeróbek - wynika z ekspertyzy dla stołecznej policji. Ale Komenda Główna ma zupełnie inne ekspertyzy

Spór o alfy - luksusowe radiowozy, których 120 sztuk policja kupiła w 2010 r. - trwa, odkąd na sezon zimowy założono do nich koła z oponami zimowymi. Musiały one być na stalowych felgach. Alfa takich i w tym rozmiarze nie produkuje - robi tylko aluminiowe. Zdecydowano się więc na felgi z samochodów innej marki. Tyle że nie pasowały do tego modelu samochodu. Żeby je dopasować, nałożono na końce osi aut tzw. pierścienie dystansowe, czyli metalowe krążki, dzięki którym felga pasowała.

I tu zaczął się problem, bo według użytkujących wozy policjantów tak dopasowywane koła poluzowywały się w czasie jazdy. Dla bezpieczeństwa trzeba było je co 400 kilometrów dokręcać. Opisywał to "Dziennik Gazeta Prawna" - poinformował o odpadnięciu koła w alfie używanej przez komisariat w Starych Babicach koło Warszawy. W odpowiedzi Komenda Główna opublikowała oświadczenie, że posiada ekspertyzy firm Dekra i Automobilklubu mówiące, że rozwiązanie z pierścieniami jest bezpieczne i ma certyfikat (podawano nawet jego numer). Incydent w Starych Babicach miał być wynikiem "mechanicznego uszkodzenia", a informacje o dokręcaniu kół są nieprawdziwe.

Ale na tym się nie skończyło. Własną ekspertyzę zamówiła też Komenda Stołeczna w firmie Rzeczoznawcy PZM. "Gazeta" ma kopię tego dokumentu.

Badanie wykonano 16 marca. Rzeczoznawca inż. Krzysztof Winnik w opinii o numerze P-2321/11 stwierdził, że pierścień dystansowy "został wykonany w warunkach warsztatowych, technika obróbki skrawaniem", nie ma żadnych oznaczeń, chociaż "elementy jezdne powinny posiadać świadectwo certyfikacji". Stwierdził też, że twarda blacha stalowa "wygniata odciski w pierścieniu z aluminium, co może powodować poluzowanie koła". Potwierdza też, że koło na pierścieniu "chowa się w nadkolu" (policjanci informowali, że w alfach trzeba było wycinać nadkola). Inna ważna uwaga eksperta dotyczy tego, że zmiana poprzez założenie pierścieni parametrów pojazdu "zmniejsza stabilność ruchu pojazdu na drodze" z koleinami, podczas hamowania oraz na wybojach.

Co na to KGP? - Nie znam tej ekspertyzy. My posiadamy dwie, które mówią, że nie ma żadnego zagrożenia. Takie rozwiązania jak te pierścienie są stosowane na całym świecie, również w prywatnych samochodach. Nigdy nie narażalibyśmy bezpieczeństwa funkcjonariuszy - zapewnia młodszy inspektor Mariusz Sokołowski, rzecznik komendanta głównego.

Według informacji "Gazety" 5 kwietnia MSWiA wszczęło kontrolę zarówno przetargu na alfy, jak i dokonanych w nich przeróbek. - Potwierdzam. Zależy nam na tym, żeby mieć pewność, że policjanci jeżdżą bezpiecznymi samochodami - mówi rzeczniczka resortu Małgorzata Woźniak.

LINK
 
 
 
jojo
Forum Lider

Dołączył: 22 Mar 2010
Pochwał: 64
Posty: 807
Skąd: ES / ETM
Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 08:58   

Cytat:
Incydent w Starych Babicach miał być wynikiem "mechanicznego uszkodzenia", a informacje o dokręcaniu kół są nieprawdziwe.

Tak jakby dziennikarz nie dowierzał, że felga może się uszkodzić od wjechania w dziurę. :grin:

Cytat:
Potwierdza też, że koło na pierścieniu "chowa się w nadkolu" (policjanci informowali, że w alfach trzeba było wycinać nadkola).

To że koło się chowa/nie chowa to jedno, a to że wymontowano (lub nie?) nadkola, bo koła miały ocierać przy dobiciu zawieszenia - to drugie. :facepalm:

Cytat:
Inna ważna uwaga eksperta dotyczy tego, że zmiana poprzez założenie pierścieni parametrów pojazdu "zmniejsza stabilność ruchu pojazdu na drodze" z koleinami, podczas hamowania oraz na wybojach.

Ciekawe jak expert doszedł do takich wniosków. Swoją drogą wydawało mi się, że założenie dystansów (powiększenie rozstawu kół) pozytywnie wpływa na przyczepność w zakrętach i utrzymanie kierunku ruchu w trakcie hamowania. Zresztą to jest to samo co założenie alusów z mniejszym ET.
Tak czy tak, to z tymi wybojami i koleinami to już chyba lekkie przegięcie ze strony experta. Równie dobrze mógłby napisać, że zamontowano opony (zimowe), które zmniejszają przyczepność pojazdu na suchym asfalcie. :grin:
 
 
 
OJCIEC
Wio Łysa!


Dołączył: 20 Mar 2007
Pochwał: 233
Posty: 6674
Skąd: zasadniczo, z Węgorzeskiej
Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 10:14   

jojo napisał/a:
Równie dobrze mógłby napisać, że zamontowano opony (zimowe), które zmniejszają przyczepność pojazdu na suchym asfalcie. :grin:

Hehe, eksperci lubią się czasem wykazać. :cool:
 
 
piotreg 
Administratore banitore
piotreg


Dołączył: 23 Mar 2007
Pochwał: 1546
Posty: 31887
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 22 Kwiecień 2011, 10:38   

Na tą chwilę mamy rozdysponowanych 104/120 Alf:

Cytat:
Podkarpackie - 6/6:

1 - Dębica
2 - Stalowa Wola
3 - Przemyśl
4 - Jasło
5 - Rzeszów
6 - Łańcut

Mazowieckie: 11/12 (stołeczne) & 6/7 (woj.)

7 - Piaseczno
8 - Warszawa
9 - Warszawa
10 - Warszawa
11 - Grodzisk Maz.
12 - Legionowo
13 - Mińsk Maz.
14 - Nowy Dwór Maz.
15 - Otwock
16 - Pruszków
17 - Wołomin

18 - Radom
19 - Żyrardów
20 - Grójec
21 - Płońsk
22 - Płock
23 - Sierpc

Świętokrzyskie - 4/4:

24 - Kielce
25 - Końskie
26 - Sandomierz
27 - Staszów - brak nr bocznego

Lubelskie - 4/4:

28 - Lublin
29 - Lublin
30 - Puławy
31 - Zamość

Łódzkie 8/10:

32 - Koluszki - brak numeru bocznego
33 - Kutno - brak numeru bocznego
34 - Piotrków Tryb.
35 - Łęczyca
36 - Parzęczew (A2) - brak numeru bocznego
37 - Parzęczew (A2) - brak numeru bocznego
38 - Zgierz
39 - Łódź

Kujawsko-Pomorskie 3/3:

40 - Bydgoszcz
41 - Włocławek
42 - Lipno

Pomorskie: 1/1

43 - Gdynia

Opolskie: 5/5

44 - Krapkowice
45 - Brzeg
46 - Nysa
47 - Strzelce Op.
48 - Opole

Warmińsko-Mazurskie - 9/10

49 - Olecko
50 - Lidzbark Warmiński - brak numeru bocznego
51 - Gołdap
52 - Kętrzyn
53 - Bartoszyce
54 - Działdowo
55 - Nw. Miasto Lubawskie
56 - Olsztyn
57 - Szczytno

Podlaskie - 6/8

58 - Augustów
59 - Białystok
60 - Białystok
61 - Białystok
62 - Łomża
63 - Siemiatycze
64 - Suwałki

Wielkopolskie - 12/12

65 - Poznań - brak numeru bocznego
66 - Poznań - brak numeru bocznego
67 - Poznań
68 - Poznań
69 - Poznań
70 - Poznań
71 - Poznań
72 - Poznań
73 - Poznań
74 - Poznań
75 - Poznań
76 - Poznań

Dolnośląskie - 11/13

77 - Lubin
78 - Polkowice
79 - Wrocław
80 - Wrocław
81 - Wrocław
82 - Oleśnica
83 - Legnica
84 - Jelenia Góra
85 - Świdnica - brak numeru bocznego
86 - Głogów
87 - Kłodzko - brak numeru bocznego

Małopolskie - 7/10

88 - Wadowice - brak numeru bocznego
89 - Oświęcim
90 - Kraków
91 - Kraków
92 - Kraków
93 - Kraków
94 - Nowy Sącz

Zachodniopomorskie - 4/4

95 - Koszalin
96 - Szczecin
97 - Szczecin
98 - Stargard Szczeciński

Śląskie - 5/10

99 - Gliwice
100 - Żywiec
101 - Katowice
102 - Katowice
103 - Bytom - brak numeru bocznego

Lubuskie 1/1

104 - Gorzów Wlkp.
 
 
phonemaniac
Videomaniac


Dołączył: 10 Paź 2008
Pochwał: 1316
Posty: 4393
Skąd: WKZ
Wysłany: 5 Czerwiec 2011, 10:12   

Cytat:
Policyjne alfy w pełni sprawne - przetarg zgodny z prawem

Postępowanie sprawdzające i dokumenty, do których dotarł portal policja.pl, wskazują, że przetarg na nowe alfy 159 odbył się zgodnie z prawem, a w żadnym z radiowozów nie odnotowano usterek kół. Policja kupuje dla swoich funkcjonariuszy samochody bezpieczne, które sprawdzają się w służbie.

2.03.2011 roku na łamach „Dziennika Gazety Prawnej” opublikowano tekst Roberta Zielińskiego i Łukasza Bąka zatytułowany „Konkurencja zdystansowana. Teraz radiowozom odpadają koła”. Niestety bardzo wiele informacji, które zawarto w tej publikacji, jak i wniosków z nich wynikających jest nieprawdziwych i wprowadzających czytelników w błąd.

Pierwszą nieprawdziwą informację zawarto już w samym tytule artykułu, sugerując, że „teraz radiowozom odpadają koła”. Swój wniosek autorzy tekstu opierają na przykładzie ze Starych Babic, pod Warszawą, gdzie miało dojść do usterki kół policyjnego radiowozu. Czytelnikom zasugerowano, że wynika to z zastosowania stalowych felg z pierścieniami dystansującymi – co zostało ocenione „jako karkołomne rozwiązanie”, mogące zagrozić bezpieczeństwu policjantów. Teza ciekawa, na pewno sensacyjna, ale nieprawdziwa. W żadnym z policyjnych radiowozów alfa romeo 159 nie odpadły koła i – pomimo dokładnego zbadania sprawy – nie mamy informacji, by takie ryzyko gdziekolwiek i w którymkolwiek z radiowozów wystąpiło. Sprawę uszkodzenia kół w Starych Babicach wyjaśniono i jak się okazało, co jest potwierdzone opinią zespołu rzeczoznawców „Automobilklubu” DEKRA Polska (opinia nr P-941/11), samochód ten ma mechaniczne uszkodzenia obydwu felg z prawej strony pojazdu, wynikające z bezpośredniego uderzenia w twardą przeszkodę. Otwory pod śruby mocowania kół w tym pojeździe też nie zostały zdeformowane, a to potwierdza, że koła były przykręcone prawidłowo i nie miało to wpływu na zaistniałe zdarzenie.

Wbrew temu, co napisali autorzy tekstu nie jest też „karkołomnym” i nie naraża policjantów na niebezpieczeństwo zastosowanie stalowych felg z pierścieniami dystansowymi. Co ciekawe, miliony aut na świecie od lat stosują takie rozwiązanie i nikogo to nie dziwi. W przypadku policyjnych radiowozów zostało to dodatkowo potwierdzone oceną techniczną Rzeczoznawców PZM (opinia Nr POP/797/10 z dn. 10.06.2010), a zastosowane pierścienie, wykonane ze stopu aluminium, spełniają wyśrubowane normy bezpieczeństwa (Certyfikat PN-92/H-93667).

Po dokładnym sprawdzeniu każdej informacji zawartej w artykule DGP, nie potwierdziło się także to, jakoby policjanci z Kielc musieli co 400 km dokręcać felgi. Takiego polecenia nie wydawano, gdyż problem takowy w ogóle nie zaistniał.

Kolejnym bardzo poważnym, aczkolwiek nieprawdziwym, zarzutem tekstu w DGP jest sugerowanie czytelnikowi „ustawienia przetargu” i „faworyzowania opla insigni”. Autorzy publikacji napisali, że wymogi, jakie zawarto w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyeliminowały konkurencję, a na placu boju pozostały jedynie dwie marki: opel insignia i alfa romeo. W rzeczywistości wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spełniało co najmniej 6 różnych marek pojazdów. W przetargu złożono 7 ofert, z których 6 uznano za ważne i dopuszczono do aukcji elektronicznej. Oprócz wspomnianych opla i alfy do przetargu stanęły renault laguna i volkswagen passat. Określając wymogi we wspomnianej specyfikacji, przyjęto założenie, że policja chce kupić auta co najmniej z segmentu „D”. Parametrami, które miały to zagwarantować, były m.in. rozstaw osi minimum 2700 mm, a także długość całkowita pojazdu minimum 4650 mm. Długość pojazdu oraz rozstaw osi mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo użytkowników (pojazd z większym rozstawem osi jest stabilniejszy podczas prowadzenia), a także wygodę służby policjantów (większy rozstaw osi i długość pojazdu bezpośrednio wpływają na większe wymiary wnętrza pojazdu). Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, iż pojazdy z segmentu „D” posiadają w standardzie lepsze wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa biernego i czynnego, a także komfortu. Wymienione w artykule pojazdy, takie jak Subaru Impreza WRX, Volvo S60, Mitsubishi Lancer, Seat Exeo 2.0 TSI oraz Skoda Octavia RS, ze względu na wymiary są zakwalifikowane pod względem marketingowym do umownego segmentu „C”, o czym dziennikarze DGP zapomnieli poinformować czytelników.

Gdyby – jak sugerują w swoim artykule Robert Zieliński i Łukasz Bąk – przetarg miał faworyzować konkretną markę, z pewnością nie zdecydowano by się na aukcję elektroniczną, a to właśnie w jej wyniku został wyłoniony zwycięzca. Polska policja, jako jedna z nielicznych instytucji, stosuje rozwiązanie, jakim jest właśnie aukcja elektroniczna – co skutkuje wyborem najkorzystniejszej cenowo oferty, przy zachowaniu oczekiwanej jakości.

Nieprawdą zawartą w artykule jest także to, że jakoby „poznański diler Alfy Romeo, firma ACM Mari-Car, zaproponował inne rozwiązanie - montaż zimówek na felgach aluminiowych, a ponadto dostarczenie dodatkowych 240 felg na zapas. Zgody na to odmówił pisemnie pion logistyki KGP. Nieoficjalny powód: aluminiowe felgi niszczą się zimą.” - Zastosowanie opon zimowych na felgach aluminiowych zaproponowane zostało przez Renault Polska, a nie przez ACM Mari-Car. Rozwiązanie zostało odrzucone, gdyż nie spełniało wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia wyposażenia samochodów w opony zimowe na obręczach stalowych. Komisja przetargowa uznała, że tarcze stalowe są odporniejsze na uszkodzenia mechaniczne i łatwiej jest je naprawiać. Takie rozwiązanie jest powszechne w samochodach osobowych dostarczanych dla Policji. Zgodnie z tymi wymaganiami zakupiono ponad 90% samochodów osobowych oznakowanych i nieoznakowanych dla Policji w latach 2007 – 2010. Wymogu tego nie stosowano jedynie w niektórych zakupach samochodów nieoznakowanych, np. użytkowanych do celów operacyjnych (dopuszczono w nich obręcze aluminiowe).

LINK
 
 
 
piotreg 
Administratore banitore
piotreg


Dołączył: 23 Mar 2007
Pochwał: 1546
Posty: 31887
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 8 Czerwiec 2011, 17:50   

Cytat:
Policyjne radary do prokuratury

Poznańska prokuratura podejmie śledztwo w związku z podejrzeniem popełnienia przestępstwa przez dilera samochodowego, który sprzedał polskiej policji 120 radiowozów. Ponad setka aut może mieć zamontowane radary, które mogą działać niezgodnie z polskimi normami. Czy mandaty wystawione "nielegalnymi" radarami zostaną anulowane?

- Złożyliśmy zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez dilera samochodowego, który sprzedał policji radiowozy. Uważamy, że wprowadził on w błąd Główny Urząd Miar, a pośrednio więc i policję, twierdząc, że w samochodach zamontowane są radary spełniające polskie normy. A tak nie jest - tłumaczy Marek Kulik, prezes firmy Videoradar. To właśnie ta spółka sprowadza z Rosji do Polski radary o nazwie Iskra 1, zamontowane w najnowszych policyjnych radiowozach.

Historię ich zakupu pokazywaliśmy w Superwizjerze na początku kwietnia. W 2010 roku policja ogłosiła przetarg na dostawę 120 samochodów. Warunkiem był m.in. mocny silnik, wideorejestrator oraz radar, mogący mierzyć prędkość samochodów zarówno w czasie, gdy radiowóz stoi, jak i wtedy, gdy jedzie. Takie możliwości ma radar Iskra 1, produkowany przez firmę Simicon z Sankt Petersburga.

Komenda Główna Policji w elektronicznej licytacji wybrała samochody alfa romeo, które dostarczyć miał diler z Poznania, firma ACM Mari Car. Jednym z wymogów, jakie stawiała KGP, był odbiór próbnej partii samochodów. 18 aut zawieziono do Warszawy w grudniu 2010 roku. Miały zamontowane radary Iskra 1, które ACM kupiło od spółki Videoradar. Radary mają odpowiednie certyfikaty i tzw. świadectwa legalizacji oraz zatwierdzenia typu, wystawiane przez Główny Urząd Miar. Bez wspomnianych parametrów nie można tych urządzeń używać w Polsce i tym bardziej nie można na ich podstawie wystawiać mandatów.

KGP przyjęła próbną partię samochodów. Ale ACM do pozostałych 102 alf romeo zamontował Iskry kupione poza granicami kraju. Diler alfy romeo z Poznania przyznał, że partię ponad stu Iskier kupił na Ukrainie i w Mołdawii, bo tam było taniej. Diabeł tkwi w szczegółach. Przedstawiciele Videoradaru mają dokumenty świadczące o tym, że Iskry, które sprowadzają z Rosji od producenta, mają inne parametry niż te, jakie zamontowała w alfach firma ACM.

Dziennikarze Superwizjera dotarli do rosyjskiego producent radarów. Ten twierdzi stanowczo, że Iskry sprzedawane dla Polaków rzeczywiście różnią się od modelu produkowanego dla Ukraińców i Mołdawian. A to może oznaczać, że mandat wystawiony przez "nielegalny" radar będzie można podważyć. Wszystko zależało będzie od decyzji prokuratury. Marek Kulig, prezes Videoradaru w reportażu wyemitowanym w Superwizjerze zapowiadał, że jeśli sprawy nie rozwiąże Główny Urząd Miar, sprawa trafi do prokuratury. I tak się stało, na początku czerwca zawiadomienie trafiło do Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, która przesłała już dokumenty do Prokuratury Rejonowej na poznańskim Grunwaldzie.

LINK
 
 
gumpinoga
Dziędobry!

Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 1
Skąd: Góra
Wysłany: 12 Czerwiec 2011, 23:04   

Dudi napisał/a:
Głogów też ma dostać Alfę :smile: Zapytałem podczas kontroli drogowej, więc info z pierwszej ręki. Pan policjant stwierdził, że to konkretnie on ma dostać to auto i pokaże mi podczas następnej kontroli, także szykuje się ładna sesja o ile dotrzyma słowa. :twisted: Gorzej jak nakręcą przy tym film... :razz:

Tak, właśnie jechałem do Głogowa i między Wilkowem, a Serbami mój Redline już mi podniósł alarm, że coś wykrył... a to była właśnie ta Alfa. :) Ok. 1 km przed nimi wiedziałem, że stoją...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Radary, fotoradary, lidary i videorejestratory ogólnie - Alfa Romeo 159 | Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group