PODKARPACKIE - Parkosz - DK nr 94 (Tarnów - Dębica) |
Autor |
Wiadomość |
piotreg
Administratore banitore piotreg
Dołączył: 23 Mar 2007 Pochwał: 1546 Posty: 31888 Skąd: Dolny Śląsk
|
|
|
|
|
Automobil
|
Wysłany: A może to Cię zainteresuje
|
|
|
|
|
|
|
piotreg
Administratore banitore piotreg
Dołączył: 23 Mar 2007 Pochwał: 1546 Posty: 31888 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 7 Sierpień 2019, 13:57
|
|
|
Odrobina statystki.
Cytat: | Postanowiliśmy sprawdzić ile wykroczeń zarejestrowały fotoradary na Podkarpaciu w pierwszej połowie 2019 roku. Dane przygotowała dla naszej redakcji Generalna Inspekcja Transportu Drogowego.
Parkosz, pow. dębicki 246 |
Link |
Autor postu otrzymał pochwałę. |
|
|
|
|
Spawacz
FotoManiacSpawacz
Dołączył: 31 Mar 2017 Pochwał: 703 Posty: 1150 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23 Styczeń 2020, 22:47
|
|
|
Cytat: | Statystki fotoradarów na Podkarpaciu w 2019 roku. Najwięcej wykroczeń zarejestrowano w Wyżnym
Sprawdziliśmy, ile wykroczeń zarejestrowały fotoradary na Podkarpaciu w całym 2019 roku. Dane przygotowała dla naszej redakcji Generalna Inspekcja Transportu Drogowego.
Parkosz 491. |
Link |
Autor postu otrzymał pochwałę. |
|
|
|
|
piotreg
Administratore banitore piotreg
Dołączył: 23 Mar 2007 Pochwał: 1546 Posty: 31888 Skąd: Dolny Śląsk
|
|
|
|
|
Eryk89
Dziędobry!
Dołączył: 15 Paź 2022 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Październik 2022, 23:41
|
|
|
Witam. Czy ten radar mierzy prędkość w obu kierunkach? Jest ustawiony na jadących z Dębicy do Tarnowa, a jadąc z Pilzna do Dębicy? Czy jest w stanie obsłużyć oba kierunki jazdy? Znak "kontrola prędkości" występuje po obu stronach. |
|
|
|
|
małymobil
Moderatore
Dołączył: 10 Lis 2010 Pochwał: 1114 Posty: 3343 Skąd: TST/ WWL
|
Wysłany: 15 Październik 2022, 23:50
|
|
|
Technicznie ma taką możliwość, ale czy z tego korzysta, nie wiemy. |
|
|
|
|
piotreg
Administratore banitore piotreg
Dołączył: 23 Mar 2007 Pochwał: 1546 Posty: 31888 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 24 Styczeń 2023, 08:36
|
|
|
Cytat: | Ile zrobiły zdjęć fotoradary na Podkarpaciu w 2022 roku?
Dane dotyczące "skuteczności" fotoradarów na Podkarpaciu w 2022 roku przekazał Główny Inspektorat Transportu Drogowego.
27 fotoradarów dba o bezpieczeństwo kierowców na podkarpackich drogach. Zarządza nimi Główny Inspektorat Transportu Drogowego. Wśród nich są urządzenia kontrolujące prędkość w danym miejscu, urządzenia obliczające średnią prędkość na danym odcinku drogi i urządzenia rejestrujące przejazd na czerwonym świetle.
Najwięcej naruszeń w 2022 roku zarejestrował fotoradar - odcinkowy pomiar prędkości zainstalowany na tracie Iskrzynia - Krościenko Wyżne w ciągu drogi krajowej nr 19 (powiat krośnieński).
Wśród fotoradarów kontrolujących prędkość w danym miejscu najwięcej naruszeń zarejestrował fotoradar w miejscowości Wyżne (powiat strzyżowski). Kolejne miejsce zajmują Moderówka w powiecie krośnieńskim i Widełka w powiecie kolbuszowskim. Są to miejscowości, gdzie dochodzi do wielu wypadków i kolizji.
Poniżej prezentujemy szczegółowe dane:
- Iskrzynia, Krościenko Wyżne - 7201 (pomiar odcinkowy)
- Wyżne - 4909 (pomiar punktowy)
- Kolbuszowa Górna - 3400 (pomiar odcinkowy)
- Moderówka - 2508 (pomiar punktowy)
- Widełka - 2442 (pomiar punktowy)
- Majdan Królewski - 2039 (pomiar punktowy)
- Trzciana - 1907 (pomiar punktowy)
- Jamnica, Stalowa Wola - 1569 (pomiar odcinkowy)
- Nowa Sarzyna - 1564 (pomiar punktowy)
- Kołaczyce - 1462 (pomiar punktowy)
- Jawornik - 1119 (pomiar punktowy)
- Boguchwała - 1011 (pomiar punktowy)
- Brzeźnica - 919 (pomiar punktowy)
- Sędziszów Małopolski - 720 (pomiar punktowy)
- Stalowa Wola - 696 (pomiar na czerwonym świetle)
- Ropczyce - 671 (pomiar na czerwonym świetle)
- Bukowa - 585 (pomiar punktowy)
- Kraczkowa - 378 (pomiar punktowy)
- Skołoszów - 277 (pomiar punktowy)
- Parkosz - 212 (pomiar punktowy)
- Dębica - 206 (pomiar punktowy)
- Kosina - 187 (pomiar punktowy)
- Nowosielec - 169 (pomiar punktowy)
- Zbydniów - 169 (pomiar punktowy)
- Przeworsk - 165 (pomiar punktowy)
- Tarnowska Wola - 139 (pomiar punktowy)
- Mirocin - 40 (pomiar punktowy) |
Link |
Autor postu otrzymał pochwałę. |
|
|
|
|
|