Forum Mapy Fotoradarów Antyradary Sid bc70f8215f8e8b04982629daaf74dd2d Mapa fotoradarów najpopularniejsze
RejestracjaRejestracja   ZalogujZaloguj   FAQFAQ   SzukajSzukaj


Poprzedni temat «» Następny temat
GITD - Główny Inspektorat Transportu Drogowego - Dane pojazdów GITD wyposażonych w radar AD9 C
Autor Wiadomość
phonemaniac
Videomaniac


Dołączył: 10 Paź 2008
Pochwał: 1316
Posty: 4393
Skąd: WKZ
Wysłany: 1 Styczeń 2013, 17:55   Dane pojazdów GITD wyposażonych w radar AD9 C

Dane zebrane na podstawie strony GITD oraz Forda. Klikając w numer fabryczny radaru AD9 C, otworzy nam się aktualne świadectwo legalizacji.

lp. Nr fabryczny AD9C Model samochodu Nr rejestracyjny Nr VIN Moc silnika Paliwo Kolor
1 0485 Focus kombi WE 589CW WF0LXXGCBLCA36846 150 KM Benzyna Midnight Sky
2 0475 Mondeo sedan WE 593CW WF0DXXGBBDCB52849 160/180 KM Benzyna Moondust Silver
3 0470 Mondeo sedan WE 578CW WF0DXXGBBDCB52176 160/180 KM Benzyna Panther Black
4 0488 Focus kombi WE585CW WF0LXXGCBLCA25125 150 KM Benzyna Panther Black
5 0484 Focus kombi WE 587CW WF0LXXGCBLCA36849 150 KM Benzyna Moondust Silver
6 0467 Focus kombi WE 581CW WF0LXXGCBLCA25296 150 KM Benzyna Midnight Sky
7 0472 Mondeo sedan WE 577CW WF0DXXGBBDCB52857 160/180 KM Benzyna Moondust Silver
8 0469 Peugeot Partner WE 214EC VF37E9HF0CJ622947 - Diesiel -
9 0471 Mondeo sedan WE 594CW WF0DXXGBBDCB51907 160/180 KM Benzyna Panther Black
10 0483 Focus kombi WE 588CW WF0LXXGCBLCA25259 150 KM Benzyna Panther Black
11 0460 Peugeot Partner WE 208EC VF37E9HF0CJ621569 - Diesel -
12 0476 Mondeo SEDAN WE 590CW WF0DXXGBBDCB52903 160/180 KM Benzyna Moondust Silver
13 0468 Mondeo SEDAN WE 575CW WF0DXXGBBDCB52749 160/180 KM Benzyna Midnight Sky
14 0474 Mondeo SEDAN WE 579CW WF0DXXGBBDCB52825 160/180 KM Benzyna Panther Black
15 0487 Focus kombi WE 586CW WF0LXXGCBLCA36847 150 KM Benzyna Midnight Sky
16 0461 Peugeot Partner WE 206EC VF37E9HF0CJ621567 - Diesel -
17 0462 Peugeot Partner WE 203EC VF37E9HF0CJ587643 - Diesel -
18 0464 Peugeot Partner WE 216EC VF37E9HF0CJ622949 - Diesel -
19 0466 Focus kombi WE 580CW WF0LXXGCBLCA36851 150 KM Benzyna Moondust Silver
20 0473 Mondeo SEDAN WE 574CW WF0DXXGBBDCB52772 160/180 KM Benzyna Midnight Sky
21 0478 Mondeo SEDAN WE 576CW WF0DXXGBBDCB52735 160/180 KM Benzyna Midnight Sky
22 0480 Focus kombi WE 584CW WF0LXXGCBLCA36850 150 KM Benzyna Moondust Silver
23 0486 Focus kombi WE 583CW WF0LXXGCBLCA36848 150 KM Benzyna Moondust Silver
24 0481 Mondeo SEDAN WE 591CW WF0DXXGBBDCB52892 160/180 KM Benzyna Moondust Silver
25 0463 Peugeot Partner WE 215EC VF37E9HF0CJ622948 - Diesel -
26 0482 Focus kombi WE 595CW WF0LXXGCBLCA25151 150 KM Benzyna Panther Black
27 0465 Peugeot Partner WE 213EC VF37E9HF0CJ622946 - Diesel -
28 0478 Focus kombi WE 582CW WF0LXXGCBLCA25289 150 KM Benzyna Panther Black
29 0479 Mondeo SEDAN WE 592CW WF0DXXGBBDCB52198 160/180 KM Benzyna Panther Black
 
 
Automobil

Wysłany:    A może to Cię zainteresuje



 
 
 
ferran 
Forum Lover

Dołączył: 02 Gru 2012
Pochwał: 20
Ostrzeżeń: 1/5
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Styczeń 2013, 13:19   Fordy Mondeo

Wszystkie Fordy Mondeo mają silnik o mocy 160 KM (1.6 EcoBoost).
 
 
Norbi.k 
Dziędobry!

Dołączył: 02 Mar 2011
Pochwał: 13
Posty: 32
Skąd: CK
Wysłany: 8 Styczeń 2013, 07:47   Badania techniczne aut

Witam, oto jaki dzisiaj rano znalazłem artykuł nt. samochodów ITD:

Cytat:
Nieoznakowane radiowozy ITD z nielegalnym wyposażeniem?

Kierowców dotyczy obowiązek przestrzegania przepisów i na drogach pojawia się coraz więcej urządzeń, które to sprawdzają. Skoro żyjemy w państwie prawa, powinniśmy wymagać jego przestrzegania również od służb mundurowych. Nie zawsze tak jednak jest. Wątpliwości budzą nie tylko popisy policjantów w oznakowanych radiowozach nie jadących na sygnale, ale też nieoznakowane radiowozy Inspekcji Transportu Drogowego. Pojawiły się głosy, że wyposażono je w sprzęt, który uniemożliwia pozytywne przejście okresowych badań technicznych.

Ponad trzysta dobrze oznaczonych fotoradarów z pewnością skłoni kierowców do zdejmowania nogi z gazu i przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa. Niewielu zmotoryzowanych wierzy jednak w to, że podobny skutek przyniesie służba w nieoznakowanych radiowozach. Zazwyczaj po prostu stoją one przy drodze i wykonują zdjęcia samochodom jadącym szybciej, niż wskazuje oznakowanie. W przeciwieństwie do policji, ITD nie zatrzymuje kierowców, by wręczyć im mandat. Ten przychodzi na skrzynkę pocztową właściciela uwiecznionego pojazdu. Nie ma tu więc mowy o działaniu prewencyjnym. Jak rozpoznać nieoznakowany pojazd "krokodylków"?

Służba wykorzystuje obecnie samochody takie jak: Ford Mondeo, Ford Focus, Opel Astra i Peugeot Partner; ich numery rejestracyjne można znaleźć na stronie internetowej ITD, w zakładce prezentującej świadectwa legalizacji wykorzystywanych przez służbę urządzeń. Auta mają na dachu trzy anteny - radiową, CB oraz służącą do przesyłania danych, a pomiędzy reflektorami umieszczono głowicę mobilnego fotoradaru. To jednak nie wszystko. Są również dodatkowe lampy pełniące funkcję flesza i to właśnie one budzą wątpliwości.

Jak można przeczytać na forum Norcom, w wątku dotyczącym badań technicznych, na kloszach dodatkowych reflektorów w autach ITD znajduje się oznaczenie B. Są to więc światła przeciwmgłowe, a te - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia - nie mogą być umieszczone dalej niż 40 cm od bocznego obrysu samochodu, a jednocześnie odległość między nimi nie może być mniejsza niż 60 cm. Jak widać na powyższym zdjęciu, w rzeczywistości jest ona mniejsza niż długość tablicy rejestracyjnej, czyli 52 cm.

Wspomniane rozporządzenie mówi też, że światła zamontowane w samochodzie nie mogą oślepiać innych użytkowników drogi. W przypadku tych, które w nieoznakowanych autach ITD pełnią rolę lamp błyskowych, musi być inaczej. Co więcej, jak wynika z dyskusji na wymienionym wcześniej forum, światła te były montowane już po uzyskaniu przez samochody pozytywnego wyniku badań w stacji kontroli pojazdów. Czy tak było rzeczywiście, nie wiadomo. Do czasu publikacji tego materiału nie udało nam się skontaktować z rzecznikiem prasowym Inspekcji Transportu Drogowego.

LINK

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
Qbek 
Forum Lider


Dołączył: 28 Paź 2009
Pochwał: 137
Posty: 1384
Skąd: znienacka
Wysłany: 20 Styczeń 2013, 22:09   

Małe info dla piszących bzdury o jeżdżących Mondeo 3.

Mondeo MK3 wygląda tak:



Mondeo MK4 FL wygląda tak:



Dziękuję za uwagę :cool:

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
małymobil 
Moderatore

Dołączył: 10 Lis 2010
Pochwał: 1098
Posty: 3309
Skąd: TST/ WWL
Wysłany: 21 Styczeń 2013, 00:19   

Qbek, przerabiałem już temat z userem piotreg - o ile się nie mylę. Zakończyliśmy na tym, że nie każdy jest znawcą Forda (jak ja) i nie widzi różnicy między MK1, a MK2. Dlatego Mondeo MK3 jest dla nich drugą generacją, a czwarta generacja jest trzecią. Tak samo w Escortach było między 5, a 6 prawie nie ma różnic. Grunt, że wiemy o co chodzi.
 
 
Qbek 
Forum Lider


Dołączył: 28 Paź 2009
Pochwał: 137
Posty: 1384
Skąd: znienacka
Wysłany: 21 Styczeń 2013, 11:37   

Dla mnie sprawa jest prosta. Nie znam się, piszę że widziałem Mondeo, a nie powielam bzdury wprowadzające zamęt informacyjny!
 
 
piotreg 
Administratore banitore


Dołączył: 23 Mar 2007
Pochwał: 1542
Posty: 31854
Skąd: DWR
Wysłany: 21 Styczeń 2013, 19:34   

małymobil napisał/a:
Qbek, przerabiałem już temat z userem piotreg - o ile się nie mylę.

Polega to na prawdzie :twisted:
 
 
jojo
Forum Lider

Dołączył: 22 Mar 2010
Pochwał: 64
Posty: 807
Skąd: ES / ETM
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 12:51   

To jest najlepsze: :lol:

Cytat:
Ford Mondeo IV zaprezentowany został w 2007 (zgodnie z nomenklaturą producenta, jest to generacja trzecia).

Źródło - Wikipedia PL
 
 
 
piotreg 
Administratore banitore


Dołączył: 23 Mar 2007
Pochwał: 1542
Posty: 31854
Skąd: DWR
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 13:01   

Z Wikipedii wynika, że opis na mapie i forum jest właściwy :lol:
 
 
jojo
Forum Lider

Dołączył: 22 Mar 2010
Pochwał: 64
Posty: 807
Skąd: ES / ETM
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 13:43   

No właśnie, zatem nie ma w tym nic śmiesznego. :o :grin:
 
 
 
Qbek 
Forum Lider


Dołączył: 28 Paź 2009
Pochwał: 137
Posty: 1384
Skąd: znienacka
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 16:45   

Aleście uparci... :facepalm:
Nie ma czegoś takiego jak Mondeo I, II, III :!: Są oficjalne wersje MK - I, II, III, IV oraz wchodząca w tym roku do Europy MK V. Może przekona Was angielska Wikipedia?

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
jojo
Forum Lider

Dołączył: 22 Mar 2010
Pochwał: 64
Posty: 807
Skąd: ES / ETM
Wysłany: 23 Styczeń 2013, 20:25   

Spoko, ja to się tylko podśmiewuję z tego nielogicznego stwierdzenia w wersji polskiej Wiki. :P
 
 
 
wksek 
Forum Lider


Dołączył: 26 Lut 2009
Pochwał: 284
Posty: 2543
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25 Styczeń 2013, 16:01   

Najważniejsze, że każde z tych autek ma 4. koła, a do tego mają w sobie radarek i kameroaparacik. Pewnie tej samej generacji.
 
 
 
autogaz1984 
500+


Dołączył: 02 Sty 2014
Pochwał: 1268
Ostrzeżeń: 1/5
Posty: 2469
Skąd: Toruń/Czernikowo/Lipno
Wysłany: 4 Listopad 2014, 17:08   

Cytat:
Znika jak kameleon! Tak rozpoznasz nieoznakowany radiowóz ITD.

Po drogach całej Polski jeżdżą nieoznakowane samochody Inspekcji Transportu Drogowego wyposażone w sprzęt do łapania kierowców za przekroczenie prędkości i inne wykroczenia. W otoczenie wtapiają się jak kameleon. Nawet nie wiesz, że wpadłeś a karę zapłacisz.




Nieoznakowany samochód ITD z fotoradarem

Dziennik.pl dowiedział się, że w czasie Wszystkich Świętych i w Zaduszki na polskich drogach pojawią się nieoznakowane samochody Inspekcji Transportu Drogowego wyposażone w fotoradary. Flota składa się z fordów mondeo i focusów kombi (czarne, granatowe i srebrne). Ile ich jest obecnie i jak można je rozpoznać?



Obecnie flota nieoznakowanych radiowozów składa się z 29 aut. Każdy z tych samochodów można rozpoznać. Po pierwsze - z atrapy chłodnicy wstaje widoczna gołym okiem głowica radaru. W praktyce aparatura uwiecznia na zdjęciach tylko te pojazdy, które przekraczają prędkość dozwoloną o więcej niż 20 km/h.



Pod rejestracją widać dwie duże lampy błyskowe - służą do doświetlania zdjęć w gorszych warunkach atmosferycznych.



Na dachu lub klapie bagażnika samochodu łatwo można zauważyć stojące obok siebie dwie, trzy lub nawet cztery anteny. Do czego służy taki zestaw?



Jedna antena to CB, pozostałe (GSM) służą do automatycznego przesyłania zdjęć - fotografie są przesyłane za pośrednictwem sieci komórkowej szyfrowanym połączeniem bezpośrednio do centrali systemu Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD). Jak polują?



Na autostradach samochód ITD uzbrojony w fotoradar jeździ prawym pasem i fotografuje auta, które go wyprzedzają. Kierowcy nieświadomie wpadają w sidła radaru. O przekroczeniu prędkości i mandacie dowiedzą się za jakiś czas z listu.



Rejestracja - numery rejestracyjne wszystkich samochodów wykorzystywanych przez inspektorów ITD zaczynają się literami WE, a kończą CW lub CE.



Tablet, który jest umocowany w okolicy obiektywu i deski rozdzielczej, służy przede wszystkim do przygotowania urządzenia rejestrującego do pracy, tzn. uruchomienia, konfiguracji, ustawienia progów wyzwolenia. Za jego pośrednictwem inspektor ITD wydaje wszystkie polecenia dotyczące fotoradaru.



Obiektyw - urządzenie umieszczone tuż za przednia szybą pojazdu, służy do rejestracji wykroczeń



Urządzenie rejestrujące jest zainstalowane w bagażniku nieoznakowanego samochodu ITD. Co ciekawe system zainstalowany na pokładzie auta to nic innego jak rozłożony na części pierwsze klasyczny fotoradar widywany przez kierowców np. na trójnogu przy drodze.



Zdarza się, że nieoznakowane auta inspekcji parkują w przydrożnych zatoczkach lub poboczach i w ten sposób łapią kierowców. Taka praktyka wzbudziła nawet kontrowersje...



Kontrowersje budziło to, że w tym momencie działały jak klasyczny fotoradar umieszczony na maszcie, z tą różnicą, że nie było żadnego ostrzeżenia o pomiarze prędkości (gdy kierowca zbliża się do urządzenia stacjonarnego, informuje go o tym znak).



Dlatego jakiś czas temu rzecznika praw obywatelskich prof. Irena Lipowicz w wystąpieniu skierowanym do ministra transportu sugerowała, że inspekcja wykorzystuje swoje nieoznakowane radiowozy niezgodnie z prawem. Szef GITD Tomasz Połeć stwierdził, że jeśli pani rzecznik nie podobają się jego nieoznakowane radiowozy, to należałoby odtajnić też wszystkie inne. Nie tylko GITD, ale i policji, Straży Granicznej, Żandarmerii Wojskowej czy służby więziennej. Efekt? Samochody Inspekcji dalej są zamaskowane i wtapiają się w otoczenie jak kameleony.

auto.dziennik.pl

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
małymobil 
Moderatore

Dołączył: 10 Lis 2010
Pochwał: 1098
Posty: 3309
Skąd: TST/ WWL
Wysłany: 29 Grudzień 2020, 20:14   

GITD ogłosiło przetarg na naprawę 29 AD9 zamontowanych w pojazdach. Przed wakacjami pojawi się kolejnych 11 myśliwych. :o

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
GITD - Główny Inspektorat Transportu Drogowego - Dane pojazdów GITD wyposażonych w radar AD9 C | Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group